« خانه | برای داشتن یک قلب سالم به چه میزان ورزش نیاز داریم؟ » 

»

عینک آفتابی ، چیزی فراتر از یک جفت سایه جالب

یکی از دلایلی که باعث شده که به کار کردن با کارکنان گوگل علاقه داشته باشم این است که حرف‌هایم به صورت ظاهری درک و تفسیر نمی‌شوند. این مطلب به من کمک می‌کند که تلاش کنم هشیار باقی بمانم. حتی دوستانم در گوگل جای استراحتی برای من باقی نمی‌گذارند. داشتم با سیمون- یکی از دوستانم- زیر آفتاب داغ کالیفرنیا قدم می‌زدم ، که از سیمون پرسیدم چرا عینک آفتابی به چشم ندارد و از چشمانش در برابر کاتاراکت (آب مروارید) محافظت نمی‌کند. سیون به جای اینکه به سادگی حرفم را تأیید کند ، از من اطلاعاتی خواست.
بنابراین در اینجا به اطلاعات توجه کنید. بر طبق اطلاعاتی که تشکیلات پیشگیری آمریکا می‌دهد ، با بالا رفتن سن ، شیوع کاتاراکت افزایش می‌یابد ، 33 درصد اشخاص 55 تا 64 ساله ، بر طبق مطالعه‌ای به نام Beaver Dam Eye ، کاتاراکت زودرس دارند و 6 درصد همین افراد کاتارکت دیررس دارند. در افراد بالای 75 سال شیوع کاتاراکت زودرس و دیررس به ترتیب ، 37 و 52 درصد است.
بر اساس اطلاعات بنیاد ملی چشم ، پرتوهای فرابنفش خورشید ممکن است خطر ابتلا به کاتاراکت را افزایش دهند و به این مطلب اشاره شده که استفاده از عینک‌های آفتابی که جلوی نور فرابنفش را بگیرند و یا بر سر گذاشتن کلاه لبه‌دار ممکن است به کاهش

نظرات خوانندگان :0

نظرات شما

خانه

 

درباره

Dr. Alireza Majidi has been kind enough to translate my blogs (Dr. Razavi's Good to Know Info) into Farsi.

 

 Add to any service

Med

نوشته‌های قبلی

با تشکر از